سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بانو

عاقل باشیم

    نظر

                                                                             به نام خالق یکتا

 

 

به استناداتآیات خداوند حکیم در قرآن مجید و فرمایشات و سنن نبی اکرم (ص)و سیره ائمه اطهار علیهم السلام و به دلادت  عقل سلیم و فهم عمیق، ایجاد وحدت و حفظ آن بر همه مسلمین از واجبات و برای پیشرفت اسلام و سعادت بشریت از ضروریات است.

 برای ایجاد هر چیزی باید بهای آن را پرداخت و برای حفظ آن باید دفع آفات کرد و مانع ضررها شد .

 برای حفظ وحدت هم باید با سعه صدر همه مسلمین و خویشتن داری و صبوری و ترک امور غیر لازم که منافعی نداردوضرر هم دارد همت گماشت.  

اما بعام اما بعضی چیزها مانع ایجاد وحدت میشود برای نمونه بعضی از شیعیان روز نهم ربیع که به روایتی قتل عمر از خلفای راشدین هست رو جشن می گیرندچون معتقد هستند عمر، قاتل حضرت زهرا (س)ست و این اهل سنت رو آزرده خاطر می کند و موجب دوری دو گروه عمده سنی و شیعه می شود و همین یکی از آفات بزرگ و خطرناک وحدت جامعه اسلامیست .هر کاری انجام و ترک آن باید برای خدا باشد آیا بر پایی این جشن برای رضای خداوند است ؟!به چه استناد شرعی ؟! آیا میدانند 14 ربیع مرگ یزید هم هست؟ اصولا برای تاریخ مرگ قاتلان ائمه اطهار (ع)جشن میگرند؟!!!

پس از ا  پس از  دیدگاه  من شیعه اهل بیت ،جشن برای قتل عمر یک امر غیر ضروری و ضررآفرین است و باید برای خدا ترک کنم و محبت ائمه اطهار رو داشته باشم .

آفت د آفت دیگه  اینکه چرا تاصحبت از دشمن اهل بیت می شود بعضی از اهل سنت به ذهن میاد در حالیکه دشمن قسم خورده و سر سختی چون یهود تحریف شده و دین جعلی بهائیت به ذهن نیاید که همه تلاش خود رو برای بر اندازی اسلام و قرآن و کعبه و ائمه اطهار به کار گرفته و می گیرند ؟!!!

حرف آخر اینکه عاقل باشیم و با دید باز و سعه صدر فکر کنیم و اعمالمان مرضی خداوند باشد.